وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

چرا باید کتاب خانواده را بخوانیم؟

سلام

همانطور که می دانید نظم در مطالعه مساله ی مهمی است اینکه چه کتابی بعد از چه کتابی خوانده شود بسیار مهم است در زمینه ی خانواده نیز کتاب بسیار است از مردان ونوسی و مریخی تا آنچه باید زنان درباره مردان بدانند و مطلع عشو و خانواده و تاساحل آرامش و...

این نکته را باید اضافه کرد عدم نظم صحیح در مطالعه باعث سردرگمی و همچنین بعضا گمراهی می شود.

کتاب خانواده را باید به دلیل خواند که:

1- نظم ذهنی به شما می دهد این کتاب بدلیل جامع بودن و اینکه تقریبا تمام موضوعات بحث خانواده را پوشش می دهد به شما این امکان را می دهد که اسکلت نگاهتان به خانواده را به درستی ترسیم کنید.

2- کتاب موجز است و این امکان را به شما می دهد که یک نفسه این کتاب را بخوانید و این توصیه ی تدوین کنندگان کتاب و همچنین ما است.

3- بعد از این کتاب میشه کتاب پیشنهاد داد ولی بدون این کتاب خودتونو معطل نکنید حتی کتاب مطلع عشق هم کار این کتابو نمی کنه.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدحسین درچین پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:15 ق.ظ

شرحی کوتاه پیرامون کتاب (یَزِله)
کتاب (یزله) حاوی اشعار حماسی و رجزهای رزمندگان دزفولی در 8 سال دفاع مقدس است ، پیش گفتار کتاب را دکتر محمدرضا سنگری نوشته و در ابتدای این کتاب به معنی لغوی و اصطلاحی یزله ، رجز و چفیه و نیز به اوزان شعری و عروضی اشاراتی شده و سپس تاریخچه ای از گردان های بلال ، عمار و حمزه از لشکر 7 حضرت ولی عصر(عج)آمده است .
این کتاب در قالب 100 یزله و در 10 بخش و همچنین 22 خاطره از رزمندگان اسلام از جمله مداح اهل بیت حاج صادق آهنگران تنظیم شده است .
و اما موضوع یزله ها : اعزام نیرو ، بسیج و تقویت نیروها ، حضور مقام رهبری در پادگان کرخه ، اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و محرم و نیز یزله های میدانی و طنز و دلگویهای رزمندگان دلیر اسلام است .
در پایان کتاب ، لیست اسامی یزله گیران شهید و جانباز و آزاده و رزمنده آمده است و نیز مستندات و عکسها و یادها پایان بخش کتاب یزله است .
لازم به توضیح اینکه همراه این کتاب لوح فشرده ای شامل 140 فایل صوتی و تصویری می باشد که در قالب 85 ترک شنیداری و 55 کلیپ تصویری در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت .
نویسنده کتاب : محمدحسین درچین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد