وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

کتب جدید به وارثین دزفول رسید

باسلام

فهرست زیر برخی کتب جدید رسیده به مرکز فرهنگی وارثین است:

1- عیش و معاش کتابی از دکتر امیرحسین بانکی پور فرد که این روزها کتاب دختران آفتابش با متن دست نوشته ی مقام معظّم رهبری منتشر شده است ایشان در این کتاب کوشیده اند تا نگاه درست و جامعی به مقوله ی اقتصاد در خانواده بیندازند این کتاب در بیش از350صفحه به همت انتشارات حدیث راه عشق منتشر شده است.


2- چرا با تو ازدواج کردم؟ این کتاب ترجمه ی یک کتاب امریکایی است که دلیل ترجمه اش با توجه به موسسه حدیث راه عشق این است که این کتاب سعی کرده به مشکلات زوجین جدی تر و دقیق تر و ریزتر بپردازد و نکته ی دیگر این کتاب آزمون های شخصیت شناسی است که در آن گنجانده شده و بسیار مفید هستند(خودم خوندم کتاب مفیدیه) این کتاب در دو جلد و هر جلددر بیش از دویست صفحه با نویسندگی خانم باربارا بارتلین و ترجمه گروهی موسسه حدیث راه عشق منتشر شده است.

3-بنویس برای من این کتاب با طرح جلدی بسیار زیبا به تکنیک های ارتباط با همسر در قالب نامه های عاشقانه پرداخته است .کتاب بسیار مفیدی است که36نامه را در بر می گیرد و بالغ بر100صفحه است.

4- تاریخ تحلیلی اسلام از عصر جاهلی تا عصر عاشورا نوشته حجت الاسلام دکتر جواد سلیمانی امیری که قبلا کتاب بسیار ارزشمند عدالت در گرداب را از ایشان موجود بوده است.همچنین اخیرا مقاله ای با عنوان«چه کسانی امام حسین علیه السّلام  را یاری نکردند؟» این کتاب در قریب400صفحه به همت موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره)منتشر شده است.

5-شوق زیستن کتابی جهت برخورداری از بدن سالم، داشتن انگیزه های ضروری برای ادامه زندگی، سرشار از تحرک و نیرومندی این کتاب به همت آقای مهدی سجادیه و در بیش از280صفحه توسط انتشارات حدیث راه عشق منتشر شده است.

6- محرمانه با مادران (انچه باید درباره تربیت جنسی دختران دانست) این کتاب بسیار ارزشمند شاید تلاشی بسیار خردمندانه برای توجه ویژه به دختران نازدانه ی این سرزمین است کتابی درخور تحسین و بسیار راهگشا و کارآمد است و کاری است از پژوهشگران مرکز تحقیقات و مطالعات حیات طیبه است که در224صفحه تدوین و از سوی انتشارات حدیث راه عشق منتشر شده است.

7- بایسته های تبلیغ این کتاب متن مصاحبه مجله حوزه با خطیب توانا استاد حسین انصاریان است که کوله باری از سالها تبلیغ را بر دوش می کشند این کتاب در120صفحه و در قطع پالتویی منتشر شده است.

8- کتابچه حکمت های تمدن ساز به حدیث معروف «یاابن جندب» اختصاص دارد و سعی شده تا این متون ارزشمند بهتر و بیشتر در اختیار عموم قرار گیرند.

کتاب دختران آفتاب در مرکز فرهنگی وارثین دزفول

باسلام

یک کتاب فوق العاده دیگه...

این کتاب از جهات مختلفی فوق العادس

یکی اینکه: در اسامی نویسنده هاش اسم دکتر امیرحسین بانکی پور فر خودنمایی می کنه که ایشون متخصص در زمینه خانواده هستن هم مدت ها طرح ازدواج آسان اصفهان را موثر بودن هم اینکه موسسه حدیث راه عشق زیر نظر شونه همچنین کتاب معروف و پر استقبال مطلع مهر از ایشونه.

کتاب هایی چون عیار مدیران، سرّ دلبران، تدوین کتب با موضع زن از بیانات مقام معظّم رهبری هم از تالیفات  ایشان بوده است.

دوم اینکه این کتاب رمان است تجربه شخصی به عنوان یک کتاب فروش بهم نشون داده که نسل جوان امروز خصوصا دختران شایسته ی سرزمین من(بخوانید گلخانه های تولید گل های زیبا)علاقه ی وافری به رمان خواندن دارند به طوری که یک رمان با حجم متوسط را حداکثر 

ادامه مطلب ...

کتب جدید در وارثین دزفول

باسلام

کتب جدیدی که به مجموعه ی کتب مرکز فرهنگی وارثین اضافه شده عبارتند از:

1-هلی برن از پشت  میز(توضیح بیشتر)

2- تاریخ مستطاب آمریکا(توضیح بیشتر)

3- حاج قاسم(توضیح بیشتر)

4- همواره حسین(توضیح بیشتر++++)

5- اسرار آیت

6- حروف مقطعه(گزیده غزل های عاشورایی)

7- همنشین گل

8- ترجمه الاتقان فی علوم القرآن سیوطی