وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

طرح های جدید دفاتر ایرانی در دزفول

با سلام و عرض تبریک ولادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام طرح های جدید دفاتر ایرانی رسید:


1- یک مدل جدید 80برگ چسبی با کیفیت با طرح ابوعلی سینا و سینا در آزمایشگاه


2- 4 مدل دفتر نقاشی با طرح های متفاوت و زیبا


3- طرح شهید بابایی                                                

4- طرح مختار


علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت8الی14 و از ساعت17الی22 به آدرس:


دزفول- خیابان امام خمینی شمالی- بالاتر از حرم حضرت سبزقبا علیه السلام کوچه شهدا- روبروی مسجد لب خندق

مرکز فرهنگی وارثین مراجعه نمایند.


ضمنا دوستانی که تمایل به برگزاری نمایشگاه از این محصولات دارند سریعتر اقدام نمایند.

مسئولین مساجد، سازمان ها و ادارات و نهادها می توانند این دفاتر را در برنامه ها و مراسمات خود معرفی و اهدا نمایند.

مسئولین فروشگاه ها هم در صورت تمایل می توانند از این محصولات تهیه نمایند.


لوازم التحریر ایرانی اسلامی در دزفول

با سلام

بالاخره لوازم التحریر ایرانی اسلامی در طرح های متنوع در دزفول توزیعش از دیروز آغاز شد.

فعلا با لوازم التحریر قاصدک که شامل طرح های دخترانه ثنا و ثمین و پسرانه سینا می باشد شروع شده و به زودی طرح های روشنا و ایام نیز اضافه می شوند.


کیفیت بالا و تنوع و قیمت مناسب و قابل رقابت بودن از خصوصیات دفاتر قاصدک هست. این مجموعه علاوه بر دفتر شامل کیف جامدادی، مداد رنگی 12تایی و پرچسب های متنوع است.


مساجد، ادارات، سازمان ها و سایرین می توانند این لوازم التحریر را با تخفیف ویژه از مرکز فرهنگی وارثین به نشانی:


وارثین؛ مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی؛  دزفول،  خیابان امام خمینی شمالی، 


بالاتر از حرم حضرت سبزقبا(ع)،  کوچه ی شهدا،   روبروی مسجد  لبخندق تهیه نمایند.  تلفن:06412254556 و09168230974


نمونه هایی از برخی طرح ها:

 



طرح های قابل سغارش:



تو را خدا منو بخون...

سلام

یه کتاب به حضورتون معرفی می کنم حتما بخونید...

اگه میخاین فهم درست تری از وقایع منطقه داشته باشین این کتابو بخونین...

اگه میخاین القاعده، سلفی گری رو بشناسین خصوصا ریشه ای موجز و به روز و ارتباط با وقایع روز

اگه میخاین اخوان المسلمین را بشناسین

خلاصه این کتاب برای جوان طراز جامعه اسلامی اگه واجب نباشه لازم و ضروریه شدید...

...

کمی زورم اومد کتابو همین طوری معرفی کنم...

هرکی حدس بزنه اسم کتاب چیه این کتابو با 20درصد تخفیف میتونه از مرکز فرهنگی وارثین خریداری کنه...


شورای شهر دزفول

سلام

دوستان با آغاز به کار شورای اسلامی شهر چهارم در سراسر کشور باز هم ضرورت تدوین و توجه به یک شهر اسلامی و ضوابط آن مشهود است.

به نظر می رسد گاها توجه نداشتن به مفهوم شهر اسلامی و جایگاه و ارزش شورای شهر و همچنین دم دستی ترین زیرمجموعه اش یعنی شهرداری باعث بروز مشکلاتی برای مردم می شود.


براین اساس سخنرانیی از استاد حسن رحیم پور ازغدی تقدیمتان می شود که سعی کرده اند نگاه صحیح تری به مسئولین شورای شهر و شهرداری و همچنین مسئولین مطالبه که همه مردمند بدهند...



قسمتی از صوت سخنرانی:


حسن رحیم پورازغدی در همایش شاخص‌های شهر اسلامی در مشهد اظهار کرد: مدیریت شهر اسلامی یعنی اینکه هیچ تفکیکی میان مذهب و دیگر مسائل شهر چون سیاحت و تجارت وجود نداشته باشد.

وی افزود: این مسئله که به زیارت با عنوان جزیی منفک از دیگر مسائل در مدیریت شهر اسلامی نگاه شود و مدیریت اسلامی شهر را مسئله‌ای جدا از مدیریت اقتصاد و یا سیاحت و گردشگری در شهر بدانیم نیز نه تنها مقابله با سکولار نبوده بلکه خود نیز نوعی سکولار به‌شمار می‌رود.

 ضرورت حذف نگاه سکولار در مدیریت شهر اسلامی

رحیم‌پورازغدی با بیان اینکه در یک شهر اسلامی تمام مسائل اعم از سیاحت، تجارت، گردشگری، بهداشت و دیگر مسائل باید تحت تاثیر مذهب و دین باشد، گفت: رویکرد سکولار در مدیریت شهر اسلامی این است که مسائلی غیر از زیارت با دین و مذهب هیچ ارتباطی نداشته باشد و این مسئله باید به شدت در مدیریت شهر اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: برخی معماری‌های سطح شهر پیام‌های اخلاقی و تربیتی داشته و برخی دیگر پیام غفلت را برای شهروندان به همراه دارد؛ مسئله مهم این است که در یک شهر اسلامی باید معماری سرشار از پیام‌های اخلاقی و معنوی باشد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ عدالت، معنویت، عقلانیت و گسترش توحید عملی را لازمه مدیریت شهر اسلامی دانست و افزود: در شهر اسلامی رانت‌خواری، ویژه‌خواری، رشوه در ادارات و باندبازی جایی ندارد.

وی اصلاح روابط انسانی را مهم‌ترین شاخصه در مدیریت شهر اسلامی توصیف کرد و ادامه داد: در شهری که به حقوق شهروندان احترام گذاشته شود یک گام ترقی کرده و به شهر اسلامی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

 آرامش وجه غالب در یک شهر اسلامی است

وی با تاکید براینکه در یک شهر اسلامی آرامش و طمانینه وجه غالب است، گفت: در آیات قرآن کریم و روایات به طور مکرر ذکر شده که در ذات فرد مومن و خانواده باایمان و همچنین جامعه دینی، استرس و خشونت هیچ جایی ندارند و همواره آرامش بر آنان حاکم است؛ آرامش و تنش‌زدایی نیز یکی دیگر از شاخصه‌های شهر اسلامی بشمار می رود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی حسن ظن را یکی از ویژگی‌های مطرح در مدیریت شهر اسلامی یاد کرد و اذعان داشت: حسن ظن در مدیریت شهر اسلامی با عنوان یک ارزش و سوءظن با عنوان یک ضدارزش محسوب شده و در یک شهر اسلامی باید به تقویت حسن ظن و کاهش بدبینی‌ها بپردازیم.

 شهر اسلامی شادی انسانی و متعادل می‌خواهد نه شادی غفلت

رحیم‌پورازغدی تصریح کرد: یکی از تعابیر نادرست در تعریف شهر اسلامی این است که شادی در یک شهر اسلامی جایی ندارد؛ باید بدانیم که در یک شهر اسلامی شور و نشاط و شادی لازمهای ضروری بوده و البته مراد از آن، شادی انسانی بوده نه شادی غفلت.

وی یادآور شد: باید در مدیریت شهر اسلامی شادی انسانی را جایگزین شادی غفلت کنیم؛ سرور و شادی معتدل باید ایجاد نشاط و تکاپو باید در یک شهر اسلامی وجود داشته باشد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی مرتفع ساختن آسیب‌های اجتماعی را یکی از وظایف مهم شورای شهر در یک شهر اسلامی توصیف کرد و اذعان داشت: مسائلی چون طلاق، ازدواج‌های دیرهنگام، مسکن و بیمه باید در یک شهر اسلامی توسط شورای شهر به آن پرداخته شود.

 شورای شهر باید پایبند به قوانین و ساختارها باشند

رحیم‌پورازغدی خاطرنشان کرد: شورای شهر باید پایبند به قوانین و ساختارها باشند، همچنین پرداختن به مسئله مهم تولید یکی دیگر از شاخصه‌های مدیریت اسلامی شهر است.

وی افزود: در یک شهر اسلامی حتی تبلیغات و آگهی‌ها نیز باید درآمیخته با دین و مذهب باشد و اگر این مسئله نیز منفک از دین باشد نوعی سکولار را در خود به همراه دارد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی امنیت را یکی از مهم‌ترین مختصات شهر اسلامی توصیف کرد و گفت: در مدیریت شهر اسلامی باید به دنبال ایجاد رفاه متعادل برای شهروندان یک شهر اسلامی باشیم.


شهر اسلامی حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی

دانلود


*دوستایی که می تونن پیاده سازی انجام بدن اعلام کنن. اگه هم توان نماهنگ(کلیپ) سازی حتی تقطیع و ...هم دارن بیان جلو یاعلی

**دوستایی که علاقه دارن در این زمینه بیشتر و بهتر مطالعه کنن به مرکز فرهنگی وارثین مراجعه کنن و یا در قسمت نظرات آدرس رایانامه(ایمیل)بذارن.

منبع: تریبون مستضعفین



تکنوکرات کیست؟

با سلام

با عرض پوزش از تاخیر در به روز رسانی.

جزوه ای از استاد شهریار زرشناس پیرامون تکنوکرات و تکنوکراسی که پیشینه اش در غرب و در ایران واکاویده است و جزوه ای درخور شده است . اگه می خواهید کمی عمیق تر با این مساله نه شعاری برخورد کنید و نحوه تعامل با این تفکر و مشکلاتی که سیطره اش ایجاد کرده و می کند و...را بخوانید حتما این جزوه را مطالعه کنید.


تکنوکراسی یک روح است


تکنوکرات(البته لفظ)در بیان رهبری


*ضمنا قرار دادن این جزوه به معنی قبول صد در صد مطالب آن نیست.

**دوستانی که اهل دقت و مطالعه اند می توانند نقد و نظر خودشونو تو همین پست بذارن.

***دوستایی هم که مطالب دیگه ای دارن که می تونه کمک کنه تو نظرات اعلام کن تا منت کششون باشیم به عون الله.

****این مطلبو کسایی که میخان برخی رفتار مسئولین کشوری و حتی شهری رو فهم بهتری کنن بخونن خصوصا اونایی که میخان نوع و نحوه و محل تقابل این تفکر با تفکر اسلام ناب محمدی و اینکه این تفکر با تفکر انقلاب اسلامی سازگار میشه یا نه؟ تاکید میکنم حتی برای فهم رفتار برخی مسئولین شهری هم این مطلب مطلب مفیدیه.