وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

دهه ی بزرگداشت امام علی النقی (ع) در فضای مجازی

در راستای هتک حرمت بـه ساحت مقدس امـام دهـم 22 الی 31 فروردین به نام دهه امام هادی روحی فداه در فضای مجازی ، نام گذاری شد ...
حجت الاسلام علیرضا پناهیان درباره مسائل مطرح شده درباب کمرنگ بودن امامت امام هادی(ع) در تاریخ شیعه در سلسله مطالبی در فیس بوک در جواب به این شبهات گفتند:...
   ادامه در ادامه مطلب... 

دهه ی بزرگداشت امام علی النقی (ع) در فضای مجازی

ادامه مطلب ...

می ایستم به پاس امربه معروف و نهی از منکر...

قل اعظکم بواحده ان تقوموا لله مثنی و فردی... 

این مطلب را از استاد ابوالفضل بهرام پور حتما بخوانید باشد تا از این سخنان حمایت کنیم 

آقا تو هم می رفتی گوشه ای صحبت نمی کردی و آمدی انچه را که خوانده ای به عمل درآوری...

ادامه مطلب ...

صیاد...

سلام 

شهادت صیاد  یادمه خیلی براش گریه کردم هنوز هم وقتی ازش توی تلویزیون می گن یه حس عجیبی دارم واقعا صیاد مخلص بود و وقتی آقا با اون چهره خم شد و نشست و تابوت را بوسید منفجر شدم آخه حقش بود... 

خیلی دوستت دارم... 

یه کتاب در مورد صیاد 

وصیت نامه صیاد 

از زبان امام 

صوت آقا در مورد صیاد 

پیام تسلیت آقا 

عکس و...

شهید و دیگر هیچ...

سلام

شهید آوینی را دوست دارم به دلایل مختلف یکی اینکه فکر می کنم یک اندیشه ی ناب اسلامی داشت و...

یه مجموعه از فایل های صوتی برنامه های شهید اوینی می گذارم امیدوارم استفاده کنیم.

ادامه مطلب ...