وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

چقدر با این سیاست ها و وظیفه مان در قبال آنها آشنا هستیم؟

باسلام

امروز سالروز ابلاغ سیاست های کلی نظام اداری توسط مقام معظّم رهبریست. به همین مناسبت اشاره ای به این موضوع و جایگاه این سیاست ها- که توی این یکی دو سال به تناوب ابلاغ می شوند مثل سیاست های کلی سلامت،اقتصاد مقاومتی،جمعیت و...- که از شئون رهبری نظام اسلامی است و همچنین نسبت نیروهای انقلاب در تحقق این سیاست ها می پردازیم...

تاکید می شود در این مطلب بنا بر کوتاه گویی بوده و صرفا جهت توجه دادن به موضوع است بی شک در مراحل بعد صاحب نظران و صائب نظران باید دست به کار شوند...

 

ادامه مطلب ...

به مناسبت سالروز درگذشت آیت ا...آقانجفی قوچانی

باسلام

آقانجفی رو واسه این بهش می پردازیم که مقام معظّم رهبری چند جا به ایشان اشاره کرده اند و اسم کتاب هایشان و اهل مکاشفه بودن ایشان و همچنین هجرت ایشان از نجف به قوچان با آن همه مقام و مراتب اسم می برند در ذیل مختصری در مورد ایشان می خوانیم  این معرفی با محوریت کتاب سیاحت غرب ایشان می باشد:

پرفروش ترین کتاب دهه 60+صوت

کتاب سیاحت غرب که راجع به عالم پس از مرگ است؛ به تبع لسان دین و اهل دل و حکمای الهی، از آن تعبیر به" غرب" توسط این عالم گرانقدر به نگارش در آمده است. در این مطلب به مطالعه گوشه ای از زندگی نامه ایشان می پردازیم کتاب سیاحت غرب که راجع به عالم پس از مرگ است؛ به تبع لسان دین و اهل دل و حکمای الهی، از آن تعبیر به" غرب" توسط این عالم گرانقدر به نگارش در آمده است. در این مطلب به مطالعه گوشه ای از زندگی نامه ایشان می پردازیم.

به گزارش فرهنگ نیوز، آیت الله سید محمد حسن نجفی معروف به آقا نجفی قوچانی در سال 1295 ه.ق، روستای خسرویه از توابع قوچان به دنیا آمد.    ادامه مطلب ...

نماهنگی از حجت الاسلام علیرضا پناهیان: دعایی که منافقانه است

روایت داریم اگر همیشه در جمع دعا بخوانی، منافق از دنیا می روی!

نماهنگی از حجت الاسلام پناهیان

دانلود

منبع: طلوع سرخ

دیدار ارتشیان به مناسبت روز ارتش با مقام معظّم رهبری

گزارش این دیدار را می توانید از اینجا ببینید++++++

ماه رجب؛ ماه توبه و استغفار+ صوت حاج آقا مجتبی تهرانی

این الرجبیون

پیغمبر اکرم(ص) می فرمودند: در این ماه زیاد استغفار کنید که خداوند آمرزنده و مهربان است.(5) ادعیه و دعاهایی در ماه رجب وارد شده که خواندن آن در هر روز مستحب است، باید آن ها را بخوانیم و در آن تدبر و تأمل کنیم تا شاید از خواب غفلت بیدار شویم. شاید با خواندن این دعاها حالت خودپسندی برای ما پیدا نشود و اگر نعوذبالله وجود دارد، مرتفع گردد. 
ادامه مطلب ...

مجموعه کتاب های من اهل بیت را دوست دارم در وارثین

خیلی مهم است

اما یک بحث سومی وجود دارد و آن، بحث مودت است. «قل لا اسئلکم  علیه اجرا الّا المودّة فی القربی»(آیه23سوره شوری) این مودت چیست دیگر؟ ولایتِ اینها را داشته باشید، اطاعت هم از اینها بکنید؛ مودت برای چیست؟ این مودت، پشتوانه است. اگر این مودت نباشد، همان بلائی بر سر امت اسلامی خواهد آمد که در دورانهای اول بر سر یک عده‌ای آمد که همین مودت را کنار گذاشتند، بتدریج اطاعت و ولایت هم کنار گذاشته شد. بحث مودت خیلی مهم است. این مودت، با این ارتباطات عاطفی حاصل میشود؛ ماجرای مصیبتهای اینها را گفتن، یک جور ایجاد ارتباط عاطفی است؛ ماجرای مناقب اینها و فضائل اینها را گفتن، یک جور دیگر پیوند عاطفی است.مقام معظّم رهبری(1388/9/22)

چگونه مودت را در کودکمان زیاد کنیم؟

کتبی براساس بهترین روش برای معرفی اهل بیت

مجموعه‌ی چهارده جلدی "من اهل بیت (ع) را دوست دارم" بر اساس یکی از بهترین روش‌ها برای معرّفی شخصیت‌های مذهبی نوشته شده است. در این روش، 

ادامه مطلب ...

چرا باید کتاب خانواده را بخوانیم؟

سلام

همانطور که می دانید نظم در مطالعه مساله ی مهمی است اینکه چه کتابی بعد از چه کتابی خوانده شود بسیار مهم است در زمینه ی خانواده نیز کتاب بسیار است از مردان ونوسی و مریخی تا آنچه باید زنان درباره مردان بدانند و مطلع عشو و خانواده و تاساحل آرامش و...

این نکته را باید اضافه کرد عدم نظم صحیح در مطالعه باعث سردرگمی و همچنین بعضا گمراهی می شود.

کتاب خانواده را باید به دلیل خواند که:

1- نظم ذهنی به شما می دهد این کتاب بدلیل جامع بودن و اینکه تقریبا تمام موضوعات بحث خانواده را پوشش می دهد به شما این امکان را می دهد که اسکلت نگاهتان به خانواده را به درستی ترسیم کنید.

2- کتاب موجز است و این امکان را به شما می دهد که یک نفسه این کتاب را بخوانید و این توصیه ی تدوین کنندگان کتاب و همچنین ما است.

3- بعد از این کتاب میشه کتاب پیشنهاد داد ولی بدون این کتاب خودتونو معطل نکنید حتی کتاب مطلع عشق هم کار این کتابو نمی کنه.

آهای گوش کنید داره صدای ماه مبارک میاد بشتابید ماه رجب داره میشه

توصیه‌ آیت‌الله قاضی در ماه‌رجب و شعبان

                     

آیت‌الحق مرحوم حاج میرزا علی قاضی طباطبائی درباره ماه‌های رجب، شعبان و رمضان فرمود: هان! ای برادران عزیز و گرامیم؛ آگاه باشید! متوجّه و هشیار باشید که ما در قرقگاه زمانی (ماه‌های رجب، شعبان و رمضان) داخل شده‌ایم! 

ادامه مطلب ...