وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

ساعات فعالیت در ماه مبارک رمضان

 

با سلام و عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان خدمت دوستان عزیز 

 

ساعات کار مرکز فرهنگی وارثین به شرح ذیل اعلام می شود: 

 

صبح ها: ۷-۱۳ 

عصرها:۱۷-اذان مغرب و عشا 

پنج شنبه ها علاوه بر ساعات فوق از ساعت۲۲-۲۴   

 

جمعه ها مرکز تعطیل می باشد. 

ضمنا این ساعات رسمی فعالیت می باشد و امکان دارد علاوه براین ساعات هم حضور داشته باشیم.

معرفی کتاب

یکى از کارهاى بزرگ و مهم در سطح جامعه این است که تبلیغات کتابخوانى همه‌گیر شود.(مقام معظم رهبری29/4/90) 

 

کسانی که مایلند در فراگیرکردن تبلیغ کتاب در سطح جامعه ما را یاری کنند اعلام کنند چه در زمینه تولید و چه در زمینه گسترش و نشر اعلام کنند. تلفن: 09168230974و سامانه30006442254556  

 

ضمنا فی المجلس فایل معرفی کتاب آقای مهدی آذریزدی تقدیم می شود. می توانیم در مسجدتان- اداره تان- کانونتان- مغازه تان- محله تان- دفترتان و هرجای دیگر فراگیر کنیم.  

 

فایل wordکتاب قصه های خوب برای بچه های خوب(رهبری: من خودم را از جهت رسیدگی به فرزندانم قسمتی مدیون این مرد و کتاب این مرد می دانم)+++  

 

 فایل pdf کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب(رهبری:بچه‏هاى ما داشتند به دوران مُراهقى - یعنى نزدیکى به بلوغ - میرسیدند، دوره هم دوره‏ى طاغوت بود و همه‏ى عوامل در جهت گمره‏سازى ذهن و دل جوان حرکت میکرد. من دلم میخواست چیزى باشد که جوانهاى ما با او هدایت شوند و جاذبه هم داشته باشد. خب، کتاب خوب که خیلى بود. بنده فهرست پیشنهادى کتاب مینوشتم و بین جوانهاى دانشجو و دانش‏آموزهاى سطوح بالاى دبیرستانها پخش میشد، اما براى بچه‏هاى کوچک، دستمان خالى بود، تا اینکه کتاب ایشان را من پیدا کردم. نگاه کردم دیدم این از جهات متعددى، از دو سه جهت، همان چیزى است که من دنبالش میگردم.)+++