وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

معرفی کتاب دعا از منظر مقام معظّم رهبری در وارثین

چرا دعا؟ ما که دعا می کنیم چه می گوییم؟ جایگاه دعا در زندگی ما کجاست؟ چطور دعا کنیم؟ چه پاسخ خواهیم داد؟ مطمئنیم پس از خواندن این کتاب نگاهتان به دعا کاملا عوض می شود...

کاری کنیم که کتابخوانی یک امر رائج بشود و کتاب از دست جوان ما نیفتد(امام خامنه ای29تیر90)

سلام

چهارمین معرفی کتاب هفته وارثین را در حالی شروع می کنیم که معرفی کتاب هفته گذشته را برادر گرامی آقای محمدصادق مطیع رسول زحمت کشیدند که بدین وسیله ازشان تشکر می شود.

هر انسانی باید سعی کند از موقعیت های خاصی که برای او قرار داده اند استفاده ی بهینه کند و تا می تواند خود را در معرض این موقعیت ها قرار دهد(1)

همان طور که می دانید ما در ابتدای ماه شعبان قرار داریم ماه شعبان را به تعبیری ماه دعا نامیده اند(2) به همین مناسبت تصمیم داریم کتابی با موضوع دعا به حضورتان معرفی کنیم.خب حالا اگر از ما بپرسند چرا دعا؟ ما که دعا می کنیم چه می گوییم؟ جایگاه دعا در زندگی ما کجاست؟ چطور دعا کنیم؟ چه پاسخ خواهیم داد؟ مطمئنیم پس از خواندن این کتاب نگاهتان به دعا کاملا عوض می شود...  ادامه مطلب ...

همه ما هیئتی هستیم... قسمت اول

سلام

متن زیر قسمت اول پیاده شده کامل یکی از سخنرانی های حجت الاسلام علیرضا پناهیان پیرامون هیئت می باشد که توسط دوست گرامی رضا عبداللهی پیاده شده است با تشکر فراوان از ایشان متن زیر تقدیمتان می شود:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آغاز ماه رجب، در شب معنوی و پرقدر لیله الرغائب؛ در شب شهادت امام هادی­-علیه السلام- حرکت تازه ای شروع شده در این مجلس شریف،که از قبل تشکیل می شده؛ که بنا شده در این حرکت تازه شبهای جمعه به صورت مداوم و مستمر این جلسات هیئت برقرار باشد. چون امام هادی-علیه السلام- تشکیلاتی ترین امام ما هستن و جریان سازماندهی وکلاء ائمه معصومین-علیه السلام- را شبیه تقسیم بندی مناطق به استانها و تعیین استاندارها را ایشان انجام دادند. ما به برکت وجود ایشان، که برای زنده نگه داشتن شیعه در دوران غیبت این کار تشکیلاتی را سامان دادند، اجازه بدهید کمی درباره تشکیلاتی به نام هیئت، که دیرپاترین تشکیلات شیعی است با هم صحبت کنیم؛ ان شاءالله امام هادی-علیه السلام- از معنویت وجود مقدس خودشان دمی، نمی و نفسی به این مجلس گرامی عنایت بفرماید.

چرا ما باید هیئت هفتگی داشته باشیم؟ و چرا هر یک از ما باید مُقَیَد باشیم عضویتی در یک هیئت به عنوان مجلس هفتگی، در زندگی خودمان و برنامه های معنوی خودمان ثبت کنیم؟

 

ادامه مطلب ...

جدیدترین اثر پیرامون زندگی رهبر انقلاب در وارثین+پیش خرید

جدیدترین اثر پیرامون زندگی رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب!!!(خبر بیاته ولی آخرش جدیده بخونید حتما)

به گزارش «خبرگزاری کتاب متن» به نقل از «فارس»: جعفر شیرعلی‌نیا نویسنده دایرةالمعارف‌های مصور تاریخ جنگ ایران و عراق و تاریخ زندگی امام خمینی ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: آخرین کتابش با نام روایتی از زندگی و زمانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (1318 تا امروز) در آینده‌ای نزدیک روانه بازار نشر می‌‌شود. 

ادامه مطلب ...

تمدید مسابقه کتابخوانی کتاب خانواده تا پایان ماه خرداد

باسلام

مهلت مسابقه کتابخوانی کتاب و زندگی از کتاب ارزشمند "خانواده"تا پایان خردادماه تمدید شد.

علاقه مندان می توانند این کتاب ارزشمند را از مرکز فرهنگی وارثین خریداری نمایند.

دزفول- خیابان امام خمینی شمالی- بالاتر از سبزقبا- کوچه شهدا روبروی مسجد لب خندق

ضمنا با ارسال یک پیامک و یا تماس با شماره های09168230974و42254556در دزفول می توانید به صورت رایگان این کتاب درب منزل خود تحویل بگیرید.

همدلی

قرآن میفرماید: «محمّد رسول الله و الّذین معه اشدّاء علی الکفّار رحماء بینهم»... رحماء بینهم، یعنی در بین خودشان که هستند دیگر خاکریز نرم است، انعطاف وجود دارد اینجا دیگر آن شدت و آن صلابت نیست. اینجا باید دل داد و دل گرفت. اینجا باید با هم با تعاطف رفتار کرد.(امام خامنه ای دردیدار مسئولین نظام87/5/9)

مسجد باحال در وارثین قسمت اول

سلام

امروز میخام یه مسجد باحال بهتون معرفی کنم حتما این مطلبو تا انتها بخونید و منتظر قسمت های بعدی این مطلب هم باشید:

مسجد متفاوت

در کنار یکی از میدان های نسبتا نزدیک به حرم مطهر رضوی، یعنی میدان برق و در کنار مغازه ها، ورودیی را به ما نشان دادند که هیچ شباهتی به جایی که ما می خواستیم برویم نداشت! ما می خواستیم به مسجد برویم... در ذهنمان مسجدهای معمولی با گلدسته های سربه فلک کشیده و نقش های خاص کاشیکاری شده روی سردر ورودی اش تصور می شد ولی اینجا کل ورودی اش یک شیشه سکوریتی بود که شبیه به ورودی مکانهایی چون مغازه های خیلی شیک بود. بالای درب شیشه ای هم بزرگ نوشته شده بود «مسجد» و کوچک سمت راست آن نوشته شده بود «صنعتگران»! کفش هایمان را داخل کیسه هایی که درب ورودی گذاشته بودند قرار دادیم. مسجد دوقسمت داشت طبقه بالا و زیر زمین. قسمت اصلی مسجد طبقه بالای آن بود. 

ادامه مطلب ...

حجت الاسلام علیرضا پناهیان: اردویی بدون قاشق

با سلام مطلب ذیل مطلب جالبی پیرامون اردوداری و تربیت در اردو و شیوه ای برای تربیت در اردو می باشد که برای مربیان و مسئولین جلسات و عموم کسانی که می خواهند کار تربیتی کنند افق های خوبی را باز می کند...

اردویی برای جا انداختن عینک امتحان/اردویی بدون قاشق/چطور نگرش انسان ها را به امتحان تغییر دهیم

یک مثال بزنم عرضم تمام. ما در اردویی این مثال را اجرا کردیم نصفه و نیمه، بعد به دوستان دیگر گفتم آنها در اردوهایشان کامل‌تر اجرا کردند، چقدر نتایج زیبایی داشت واقعاً! خدایا! نگاه ما را به هستی آنچنان که خودت فرمودی «الَّذِی خَلَقَ الْمَوْتَ وَالْحَیَاةَ لِیَبْلُوَکُمْ أَیُّکُمْ أَحْسَنُ عَمَلًا» آن خدایی که مرگ و زندگی را برای امتحان آفرید تا ببیند چه کسی بهتر عمل می‌کند، خدایا! نگاه ما را به زندگی بر اساس تعریف خودت که زندگی تماماً امتحان است نگاه ما را از عینک امتحان به کلّ زندگی قرار بده.  ادامه مطلب ...