وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

کتاب های جدید در وارثین دزفول

سلام

کتاب های خوبی این روزا به مجموعه محصولات مرکز فرهنگی وارثین دزفول اضافه شدن که به برخی می پردازیم:

1- کتاب تکنیک های عملیات روانی در حوزه خبر و رسانه از آقای احمد قدیری ابیانه

کتابی موجز و خوش دست البته از ناشری گمنام که با دقت و همچنین مصداقی به روش های جنگ روانی و تهاجم و شبیخون فرهنگی پرداخته است.


2- سیره پیامبر در رهبری و انسان سازی تالیف سالم الصفار ترجمه غلامحسین انصاری نشر بین الملل کتابی مفید برای مباحث تمدنی چون نظام سازی و جامعه سازی و ظرافت های این حیطه ها با نگاه به سیره پیامبر اعظم(ص) است.


3- هیئت

کتابی در فضیلت و آیین مجالس ذکر اهل بیت علیهم السلام در بیان و سیره ائمه هدی علیه السلام، امام خمینی و رهبر معظّم انقلاب کاری از موسسه راه فخر الائمه این کتاب ارزشمند که در قالبی نفیس تجدید چاپ شده است کتابی کم نظیر در این موضوع است و دایرة المعارفی از مطالب مفید برای سخنرانان، مداحان، مستمعین و دست اندرکاران هیئات و مراسمات مذهبی.


4- جلد چهارم کتاب ارزشمند من دیگر ما نوشته حجت الاسلام محسن عباسی ولدی که همینک کارشناس برنامه گلبرگ می باشد و همچنین کتاب های دیگری چون بشقاب های سفره پشت باممان، تا ساحل ارامش، ایران جوان بمان، نیمه دیگرم قبلا از ایشان چاپ شده است.

این کتاب ارزشمند به موضوع بازی و نقش آن در تربیت فرزندان می پردازد. کتاب مملو از ظرائف کمتر گفته شده و دقایق روانشناسانه است.


5- کتاب بازی بازوی تربیت کتابی از حجت الاسلام محسن عباسی ولدی که ضمیمه کتاب فوق الذکر می باشد این کتاب در لبیک به ندای رهبری در ترویج بازی قدیمی و بومی ایرانی به 140بازی ایرانی و بومی پرداخته است این کتاب منبع بسیار ارزشمندی برای مربیان، والدین، جامعه شناسان می باشد.

6- رازهای ارتباط با جنس مخالف

از مجموعه کتاب های نشاط در زندگی جلد اول به این موضوع پرداخته کتاب از حجت الاسلام مسلم داوودی نژاد که البته تارنما هم دارند. کتاب به صورت سوال و جواب است و سعی کرده به فراخور موضوع به تجربیات و مثال های عینی بپردازد.


7- کتاب ورود نویسنده به ساحت داستان و خروج شخصیت ها از آن نوشته محمدرضا سرشار

که شامل یک مقاله و 11نقد از نویسندگان معاصر شامل نقد داستان بلند کیمیاگر از پائلو کوئیلو، نقد داستان سال های بنفش از ابراهیم حسن بیگی، نقد رمان ترکه های آلبالو از اکبر خلیلی و نقدهایی بر کتبی از دولت آبادی، قاسمعلی فراست، اسماعیل فصیح، امین فقیری، احمد محمود، محسن مخملباف


8- مجموعه 5جلدی قصه ما مثل شد به نویسندگی محمد میرکیانی که شامل 23قصه مثل برای نوجوانان است که تصویرسازی نیز شده است. جمعا110قصه مثل در مجموع این 5جلد گردآوری شده است.

9- پژوهشی پیرامون زندگی و عملکرد مالک اشتر  نوشته علی اکبر عباسی نشر به نشر که در دنباله تاکید رهبری بر استقامتی مالک اشتر وارد مجموعه وارثین شده است.

10-ادامه دارد...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد