وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

قدرت و ثروت

سلام 

کمی از انتخابات میخام بنویسم.  

حتما ادامه را از دست ندهید... 

مطالبی در مورد انتخابات از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری +پوستری بسیار زیبا +یک نمودار انتخاباتی در مورد مجلس از سخنان مقام معظم رهبری

یه پوستر زیبا که دوستم آقای قلاوند در وبلاگشان به  نام «دل نگاره» گذاشته اند را می گذارم باشد که عمل کنیم. 

 

 

 

 کمی هم از حضرت روح الله روحی له الفداه  

آزادی و مشورت 

همان طور که بارها گفته ام مردم در انتخابات آزادند و احتیاج به قیم ندارند و هیچ فرد و یا گروه و دسته ای حق تحمیل فرد و یا افرادی را به مردم ندارند. جامعه ی اسلامی ایران با درایت و رشد سیاسی خود جمهوری اسلامی و ارزش های والای آن و حاکمیت قوانین خدا را پذیرفته اند و به این بیعت و این پیمان بزرگ وفادار مانده اند. مسلم قدرت تشخیص و انتخاب کاندیدای اصلح را دارند. 

البته مشورت در کارها از دستورات اسلامی است و مردم با متعهدین و معتمدین خویش مشورت می نمایند و افراد و گروه ها و روحانیون در حد تذکرات قبلی در حوزه ی خود می توانند کاندیدا معرفی نمایند ولی هیچ کس نباید توقع داشته باشد که دیگران اظهار نظر و اظهار وجود نکنند. 

به نمایندگانی رای دهیم که:  

در هر حال مردم با بصیرت و درایت و تحقیق کاندیداهایی را شناسایی کرده و به سوابق و روحیات و خصوصیات دینی-سیاسی نامزدهای انتخاباتی توجه نمایند. 

مردم شجاع ایران با دقت تمام به نمایندگانی رای دهند که متعبد به اسلام و وفادار به مردم باشند و در خدمت به آنان احساس مسئولیت کنند و طعم فقر را چشیده باشند و در قول و عمل مدافع اسلام پابرهنگان 

اسلام مستضعفین 

اسلام رنجدیدگان تاریخ 

اسلام عارفان مبارزه جو 

اسلام پاک طینتان عارف  

و در یک کلمه مدافع اسلام ناب محمدی- صلی الله علیه و آله- باشند 

و افرادی را که طرفدار 

اسلام سرمایه داری 

اسلام مستکبرین 

اسلام مرفهین بی درد 

اسلام منافقین 

اسلام راحت طلبان 

اسلام فرصت طلبان 

و در یک کلمه اسلام امریکایی هستند طرد نموده و به مردم معرفی نمایند...(صحیفه نور/ج۲۰/ص۱۹۳/پیام به مناسبت انتخابات سومین دوره مجلس شورای اسلامی۱۱/۱/۶۷)  

کمی هم از قائدنا امام خامنه ای:  

آدم مناسب.... 

آدم مناسب چه طور آدمی است؟ 

باید کارآمد باشد این تجربه ی بیست ساله ی ماست. کارآمدی تنها هم کافی نیست باید متدین هم باشد. 

 

آدم متدین احتمال خیانتش کم است. آن متدین هایی که یک وقت دچار لغزش می شوند اول تقوای خودشان را از دست می دهند بعد این لغزش به سراغ آنها می آید.  

پس باید متدین و باتقوا هم باشند تا بتوانید برای کارهای این کشور به آنها اعتماد کنید. 

 

همچنین باید در مقابل توپ و تشر این و آن- خارجی داخلی زورگوها قدرتمدارها- شجاع باشد و دل خود را نبازد کسی که که دل خود را در مقابل توپ و تشرها باخت دستش هم برای امضا می لغزد پایش هم بای جلو رفتن می لرزد نمی شود به او اعتماد کرد.  

 

نماینده باید شجاع و باشرف و امین و طرفدار ضعفا و قشر ضعیف باشد. قانون باید بتواند از حقوق ضعفا دفاع کند و الا قانونی که پولدارها را پولدارتر کند قانون مملکت اسلامی نیست. قانون باید گره ها را باز کند و به درد دل قشرهای محروم برسد. نماینده باید آدمی باشد که این چیزها را بفهمد. 

  

آدمی باشد که حتی المقدور با تجربه باشد در این کارهای بزرگ تجربه خیلی مهم است  

بگردید این خصوصیات مهم را در اشخاص پیدا کنید. 

 

انسان متدین عفیف کارآمد شجاع دارای قدرت مقاومت در برابر این و آن اگر به قوه ی مقننه برود طبق تجربه ای که ما در این بیست سال داریم می تواند در نقاط حساس به نفع مردم و به نفع کشور کار بکند این طور انسان هایی مهمند. 

 

البته در هر جای کشور که نماینده به مجلس برود نماینده ی همه ی ایران است نه نماینده ی آن محل به خصوص که از آنجا انتخاب شده است لذا باید به فکر مصالح همه کشور باشد این را هم توج داشته باشید. 

 

بگردید و چنین اشخاصی را بشناسید اگر خودتان نتوانستید درست شناسایی کنید از آدم های امین و متدین که نسبت به آنها خاطر جمع هستید سوال کنید.(بیانات در دیدار با اقشار مختلف مردم۱۳/۱۱/۷۸)

نمودار سخنان آقا در مورد نماینده انتخاب کردن

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد