يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۷۸۷۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
عضو هیئت‌رئیسه مجلس از دیدار رئیس و نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این دیدار فردا صبح و پس از پایان جلسه علنی بهارستان انجام می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم ، عضو هیئت‌رئیسه مجلس از دیدار رئیس و نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این دیدار فردا صبح و پس از پایان جلسه علنی بهارستان انجام می‌شود.

ضرغام صادقی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از دیدار رئیس و نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این دیدار فردا، چهارشنبه 6 خرداد 94 انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه اعضای جدید هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در سال آخر مجلس نهم، امروز با رأی اکثریت نمایندگان مجلس انتخاب شدند، بنابراین فردا رئیس و نمایندگان مردم در خانه ملت به مناسبت هفتم خرداد، سالروز تشکیل مجلس شورای اسلامی به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌روند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به برنامه کاری صحن علنی مجلس در روز چهارشنبه، 6 خرداد، خاطر نشان کرد: براساس تصمیم هیئت‌رئیسه مجلس، قرار شده که جلسه علنی خانه ملت فردا پیش از موعد همیشگی و نهایتا تا ساعت 10 صبح برگزار شود و پس از آن نمایندگان به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی بروند.

اعضای جدید هیئت‌رئیسه مجلس در سال پایانی مجلس نهم صبح امروز و با رأی اکثریت نمایندگان مجلس انتخاب شدند که علی لاریجانی برای هشتمین سال پیاپی ریاست خانه ملت را بر عهده گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها