چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت؛ دیدار فرهنگیان با مقام معظم رهبری

چهارشنبه 16 اردیبهشت؛ دیدار فرهنگیان با مقام معظم رهبری

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی آموزش‌وپرورش شهر تهران از دیدار فرهنگیان با مقام معظم رهبری در روز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت خبر داد.

مسعود ثقفی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به دیدار معلمان نمونه با رئیس جمهور اظهار داشت:‌ امروز معلمان نمونه کشوری با رئیس جمهور دیدار می‌کنند.

وی افزود:‌ روز چهارشنبه 16 اردیبهشت فرهنگیان با مقام معظم رهبری دیدار خواهند داشت.

سخنگوی آموزش‌وپرورش شهر تهران بیان کرد:‌ همچنین روز شنبه و در نخستین روز از هفته معلم گلباران محل شهادت استاد شهید مرتضی مطهری را مقابل مسجد فخرآباد داشتیم و در روز یکشنبه دومین روز از هفته معلم مراسم سپاس معلم به‌صورت نمادین در یکی از مدارس منطقه 15 برگزار شد.

ثقفی بیان کرد: در طول هفته معلم مراسم تجلیل از سالمندان و بازنشستگان فرهنگی را خواهیم داشت.

به گزارش تسنیم،‌ خسرو نظری رئیس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص آمار معلمان نمونه در سطح منطقه، استان و کشور عنوان کرد: در سطح منطقه 6هزار و 846 معلم زن یعنی 53.7 درصد و پنج‌هزار و 924 معلم مرد یعنی 46.3 درصد برگزیده شده‌اند. در سطح استان 250 معلم زن یعنی 37.8 درصد و 411 معلم مرد یعنی 62.2 درصد و در سطح کشوری از مجموع 44 نفر معلم برگزیده 14 نفر یعنی 32 درصد زن و 30 نفر یعنی 68 درصد مرد هستند.

وی ادامه داد: در مجموع 7هزار و 128 نفر یعنی 52.8 درصد معلمان زن و 6هزار و 258 نفر یعنی 47.2 درصد معلمان مرد به‌عنوان برگزیده انتخاب شده‌اند. در مجموع 13هزار و 493 نفر در سطح منطقه، استان و کشور به‌عنوان معلمان برگزیده انتخاب شده‌اند.

نظری با اشاره به عناوین هفته معلم عنوان کرد: شنبه 12 اردیبهشت معلم، سیره عمومی و اندیشه مطهر، یک‌شنبه 13 اردیبهشت معلم، زمینه‌ساز همدلی و همزبانی، دوشنبه 14 اردیبهشت معلم، خانواده و سبک زندگی ایرانی و اسلامی، سه‌شنبه 15 اردیبهشت معلم و پیشکسوتان تعلیم و تربیت، چهارشنبه 16 اردیبهشت معلم، بصیرت و تجدید میثاق با ولایت، پنج‌شنبه 17 اردیبهشت معلم، مظهر ایثار و پایمردی و جمعه 18 اردیبهشت معلم، دانش‌آموز و جامعه منتظر نامگذاری شده است.

انتهای پیام/*1

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon