وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

کتاب های مسابقه روشنا در فروشگاه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دزفول وارثین

باسلام

کتاب های مسابقه یا جشنواره کتاب روشنا به فروشگاه وارثین دزفول رسید در ذیل یک ممعرفی اجمالی ببینید و در مطلب بعدی معرفی اختصاصی وارثینو خواهید دید...

پنجمین پویش کتابخوانی «روشنا» با محوریت 3 کتاب آغاز شده است. 

«ملاقات در شب آفتابی» رمانی به قلم علی موذنی حاوی خاطرات بازنویسی شده‌ای از ایثارگران دفاع مقدس است که با امضای کریم صفایی نوشته شده است.
 این رمان کوتاه سه بخشی از خاطرات چند ایثارگر دفاع مقدس است. پرداخت خوب داستان که فرایند تهیه خاطرات تا یافتن چند نفر از ایثارگران و رساندن آنها به یکدیگر را در بردارد، فراز و فرودهای متعددی دارد که در قالب پیاده کردن نوار خاطرات جانبازان پی گیری می‌شود این کتاب را انتشارات قدیانی راهی بازار کتاب کرده است.
 «شهر ضرب‌المثل‌ها» نوشته حجت الاسلام غلامرضا حیدری ابهری است. ضرب‌المثل‌های شیرین ایرانی، مالامال از درس‌های زندگی ساز و پندهای حکمت آموز است. همه کسانی که دستی در تعلیم و تربیت دارند، باید قدر این ثروت را بدانند و از لطافت لفظی و معنوی آن، برای تلطیف دل‌ها و تربیت جان‌ها بهره گیرند.
 بی تردید آشنا کردن کودکان با ضرب المثل‌ها، علاوه بر افزایش اندوخته‌های ادبی آنان، به رشد اخلاق و معنویت در آنها نیز مدد خواهد رساند و زندگی بهتری را برای آنان رقم خواهد زد.
 این کتاب راه آشنایی کودکان عزیز ایرانی را با ضرب المثل‌ها هموار کرده و آلبومی از شیرین‌ترین لطایف ادبی را در اختیار آنان قرار داده است. این کتاب را انتشارات «بوستان فدک» منتشر کرده است. 
 «گام‌های سلوک» اثر حسن قدوسی‌زاده نیز دیگر کتابی است که در این پویش به مخاطبان معرفی شده است. این کتاب دستورالعمل هایی در زمینه سیر و سلوک و خودسازی است. در این نوشتار سعی شده است جهت استفاده جوانان به ویژه قشر دانشجو چهل دستور و توصیه اخلاقی برای تهذیب نفس و راهیابی به درجات کمال انسانی ارایه گردد. این کتاب از سوی دفتر نشر معارف منتشر و راهی بازار کتاب شده است.
ضمنا این کتب با تخیف 50درصد چاپ و عرضه شده اند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد