وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

جدیدترین اثر پیرامون زندگی رهبر انقلاب در وارثین+پیش خرید

جدیدترین اثر پیرامون زندگی رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب!!!(خبر بیاته ولی آخرش جدیده بخونید حتما)

به گزارش «خبرگزاری کتاب متن» به نقل از «فارس»: جعفر شیرعلی‌نیا نویسنده دایرةالمعارف‌های مصور تاریخ جنگ ایران و عراق و تاریخ زندگی امام خمینی ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: آخرین کتابش با نام روایتی از زندگی و زمانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (1318 تا امروز) در آینده‌ای نزدیک روانه بازار نشر می‌‌شود. 

 او که توانست در آخرین روزهای سال 93 با کتاب «دایرةالمعارف مصور تاریخ جنگ ایران و عراق» برگزیده بخش مرجع‌نگاری سه‌سالانه کتاب دفاع مقدس باشد، گفت که کتاب جدیدش همچون دو اثر پیشین در نشر سایان (ناشر برگزیده سال گذشته) منتشر می‌شود.
شیرعلی‌نیا گفت: این کتاب روایتی از 75 سال زندگی رهبر معظم انقلاب است، روایتی از روزهای کودکی و مدرسه، روزهای مبارزه تا پیروزی انقلاب، از سال‌های پرمخاطره دهه شصت، دوران ریاست‌جمهوری و سال‌های جنگ، از 25 سال رهبری از دولت سازندگی تا دولت اصلاحات و پس از آن تا امروز. روایتی از حوادث داخلی، منطقه ا‌ی و بین‌المللی، آمیزه‌ای از سیاست، تاریخ، اجتماع و فرهنگ.
نویسنده کتاب «بحران بالا می‌گیرد» تأکید کرد: تلاش بسیاری انجام داده‌اند تا ثمره حدود چهار سال تلاش تیمی 15 نفره به نمایشگاه کتاب امسال برسد اما این کتاب که در حال آماده‌سازی نهایی است به نمایشگاه نرسیده.

او وعده داد که علاقمندان می‌توانند ماکت کتاب را در سه روز پایانی نمایشگاه در روزهای پنج‌شنبه تا شنبه در غرفه نشر سایان واقع در راهروی 21 شبستان ببینند. ماکتی که روز چهارشنبه 23 اردیبهشت ساعت 17 در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی رونمایی خواهد شد (که البته نشد)و مدتی بعد از نمایشگاه کتاب منتشر می‌شود.
نویسنده کتاب «مأموریت غیرممکن» می‌گوید این کتاب نیز همچون دو کتاب مصور پیشین او با بیش از 1200 عکس که اغلب کمتر دیده ‌شده‌اند، منتشر خواهد شد. عکس‌هایی مستند که مکمل متن مفصل این کتاب است که در حجمی بالغ بر یکهزار صفحه منتشر خواهد شد.

فصول کتاب
برگزیده بیست و هشتمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی اظهار داشت: کتاب جدیدش 9 فصل دارد؛ فصل‌هایی که از تولد رهبر معظم انقلاب در فروردین 1318 آغاز می‌‎شود و تا 75 سال بعد از آن را -یعنی تا فروردین 1393- روایت می‌کند؛ فصل‌هایی که با هنرمندی شاپور حاتمی و حسین بهرامی با گرافیک مناسب صفحاتی خواندنی و دیدنی فراهم آورده‎اند.
به گزارش فارس، فصل اول کتاب، روایت روزهای آغازین زندگی رهبر انقلاب است؛ روایت روزگار کودکی، مکتب، دبستان و ورود به حوزه علمیه تا قبل از هجرت به قم.
فصل دوم از روزهای هجرت ایشان به قم و شرکت در مجالس درس علمای قم و امام خمینی است.
 فصل سوم با اولین بازداشت ایشان آغاز می‌شود تا دوران تبعید و بعد پیروزی انقلاب.
 فصل چهارم با روزهای پس از پیروزی آغاز می‌شود تا انفجار ششم تیر ماه 1360.
فصل پنجم به دوران ریاست ‌جمهوری می‌پردازد؛ روزهایی که پس از انفجاری مهیب بخش زیادی از مسئولین انقلاب شهید شده بودند. آقای خامنه‌ای سومین رئیس ‌جمهور کشور و اولین رئیس جمهور روحانی شد.
 فصل ششم آغاز دوران رهبری است و تا پایان دولت سازندگی در این فصل روایت می‌شود.
 فصل هفتم با ریاست ‌جمهوری سید محمد خاتمی آغاز می‌شود.
 فصل هشتم روایت دوران رهبری در دوره ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد است.
فصل نهم فصلی ‌است که با پیروزی حسن روحانی آغاز می‌شود. فصل پایانی کتاب با آغاز بهار 1393 و نام‌گذاری این سال به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» پایان می‌یابد. در بیست و نهمین روز این بهار سه ربع قرن از تولد آیت‌الله خامنه‌ای می‌گذرد و کمتر از دو ماه پس از آن، در 14 خرداد 1393 ربع قرن است که آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی‌ است.

خبر تکمیلی وارثین:

با صحبتی که با یکی از مسئولین انتشارات عابد ناشر همکار نشر سایان شد اعلام شد که رهبر معظّم انقلاب در بازدیدی که از نمایشگاه داشته اند اعلام شده که 2فصل اول کتاب را مطالعه کرده اند و نکاتی را هم متذکر شده اند و نظر مثبتی ظاهرا برای چاپ کتاب وجود دارد و دفتر ظاهرا تا تاریخ 28اردیبهشت جواب خواهد داد.

نکته ی بعد:

علاقه مندان می توانند جهت پیش خرید این کتاب مبلغ 50هزار تومان به حساب مرکز فرهنگی وارثین وارز نمایند تا پس از چاپ کتاب در اسرع وقت در اولویت خرید قرار بگیرند. شماره کارت:6280231421697557بانک مسکن به نام سخاوت نیا و یا حضورا به مرکز فرهنگی وارثین مراجعه نمایند.

ضمنا کتاب دایره المعارف مصور امام خمینی(ره) و دایره المعارف های مصور جنگ و فلسطین هم اکنون از مرکز فرهنگی وارثین قابل تهیه می باشند.

نشانی مرکز فرهنگی وارثین:دزفول- خیابان امام خمینی شمالی- بالاتر از سبزقبا- کوچه شهدا روبروی مسجد لب خندق

ضمنا با ارسال یک پیامک و یا تماس با شماره های09168230974و42254556در دزفول می توانید محصولات مورد نظر خود را سفارش به صورت رایگان  درب منزل خود تحویل بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد