وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

کتب جدید رسیده در زمینه آموزش احکام

سلام

کتب ذیل جهت آموزش بهتر احکام به مجموعه کتب مرکز فرهنگی وارثین اضافه شد:

1- کاسب بهشتی ( اخلاق، آداب و احکام کسب) نوشته حجت الاسلام و المسلمین محمود اکبری

این کتاب160صفحه ای که به چاپ ششم رسیده کتاب خوبی برای کسانی است که می خواهند وارد بازار تجارت و کسب شوند و همچنین هدیه ی مناسبی برای مشغولین به کسب و کار است این کتاب در چهار فصل دسته بندی شده که فهرست فصول آن عبارتند از:

فصل اول: کلیات، فصل دوم: اخلاق کسب، فصل سوم: آداب کسب و فصل چهارم:احکام کسب

در حدیثی در این کتاب آمده است:

از امام امیرالمونین علیه السّلام: من اتجر بغیر فقه ارتطم فی الربا: کسی که بدون آشنایی با فقه تجارت کند در باتلاق ربا فرو می رود.

این کتاب می تواند توسط بسیج اصناف و سایر مرتبطین و آحاد مردم به کاسبین ارائه و پیشنهاد شود.


2- مردم و برداشت های احکام (450مساله کوتاه کاربردی در زمینه های گوناگوم احکام) نوشته حجت الاسلام و المسلمین اکبری

این کتاب در 198صفحه تدوین شده است و تاکنون 14بار تجدید چاپ شده است.کتاب مذکور کتابی کاربردی و به روز است که به تصحیح برخی باورهای نادرست از احکام پرداخته است و تعداد چاپ بالای آن می تواند گویای استقبال و مبتلا بودن مخاطبان زیادی باشد.


3- شیو های جذاب سازی احکام نوشته حجت الاسلام و المسلمین محمود اکبری

این کتاب بالغ بر250صفحه می باشد و همان طور که از نامش پیداست به دنبال شیوه های بهتر رساندن مطلب به مخاطب است. همانطور که می دانیم یکی از مواردی که بسیار در اموزش مفاهیم دینی مهم است شیوه ی بیان است همانطور که می دانید پیامبر اکرم (ص) از شیوه هایی چون ترسیم شکل، تمثیل، طنز و...برای آموزش استفاده می کردند.

نویسنده ی این کتاب با توجه به تجربه ای که در این زمینه داشته این شیوه ها را دسته بندی نموده است و حتی متناسب با مخاطب شیوه های اختصاصی پیشنهاد کرده است.

این کتاب در سه فصل: کلیات، شیوه های بیان احکام و سوژه های بیان احکام تلاش کرده تا کمکی به بیان و درک بهتر مساله مهم احکام کرده باشد.

در فصل دوم این کتاب در بخش کودکان و نوجوانان شیوه هایی چون: نقاشی، داستانی، کارتی، جدول، پازل، بازی با کلمات، رمزی، معمایی، نمایشی، احکام شعری و...که بالغ بر20شیوه ذکر شده است.

4- 200معمای احکام نوشته حجت الاسلام محمود اکبری

این کتاب با استفاده از شیوه معما به آموزش احکام می پردازد مخاطب اصلی این کتاب کودکان و نوجوانان هستند که این کتاب می تواند برای مربیان و برگزاری مسابقات بسیار مورد استفاده قرار گیرد.

5- احکام آموزشی دختران نوشته حجت الاسلام و المسلمین اکبری

این کتاب در کمتر از یکسال به چاپ نهم رسیده است این کتاب در 26درس به بیان احکام دختران در موضوع های مختلف می پردازد این کتاب در 231صفحه تدوین شده است.

6- والدین و احکام کودکان نوشته حجت الاسلام و المسلمین محمود اکبری

این کتاب در 94صفحه به احکام کودکان از بدو تولد می پردازد و شایسته است همه والدین این منبع شایسته را تهیه و استفاده نمایند.

موضوعاتی چون: آداب نوزاد، احکام شیردادن، معیار ممیز بودن کودک، وظایف والدین نسبت به کودک(حضانت، هزینه فرزندان و نوه ها، عبادات تمرینی و...)کودک و پاکی و نجسی، بازی و سرگرمی و...می پردازد.

این کتابارو می تونید از:

مرکز فرهنگی وارثین به نشانی: دزفول- خیایبان امام خمینی شمالی- بالاتر از سبزقبا- کوچه شهدا- روبروی مسجد لب خندق تهیه نمایید.

ضمنا تلفن های تماس: 09168230974و2254556


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد