وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

میهمان نوازی به سبک مسئولین دزفولی از علی موجودی عزیز

مطلب میهمان

این مطلب را از جناب علی موجودی عزیز بخوانید و همچنین متن کامل و همچنین قسمت های بعدی را در خود وبلاگ ایشان ملاحظه نمایید...

بالانویس 1:

قریب به سه سال دندان روی جگر گذاشتم تا این مطلب را ننویسم. منتظر ماندم تا شاید آقایان به وعده هایی که دادند عمل کنند. اما دیگر تاب و تحملش را ندارم که بگذارم این حرف ها توی دلم بماند. می خواهم فریادش بزنم. هر کس ناراحت شد، بگذار ناراحت بشود. هر کس بی انصافی را به خودش گرفت به جای اینکه دنبال من باشد تا گوشم را بپیچاند، برود و کاری بکند. راهی بیاندیشد. قصد دارم در چندین پست متوالی شامل انتقاد، درددل، فراخوان و پیشنهاد، از این درد بگویم تا تلافی سه سال سکوتم را در بیاورم. همسنگران الف دزفول، این چند روز همراهیم کنید.

اولین فصل را با هم بخوانیم :

 


میهمان نوازی به سبک مسئولین دزفول

(فصل اول)

 

تصویر اولین روزهای یادمان که امروز باید دید به چه روزی افتاده است

سیزدهم مرداد ماه 90 بود که در ساعت 9:42 صبح خبری با عنوان«بقیع شهدای گمنام دزفول» در خصوص یادمان شهدای گمنام دزفول در سایت خبری تحلیلی الف منتشر شد و پس از آن سایت تابناک در ساعت 11:10 دقیقه همان خبر را در صفحه اول خود درج کرد و پس از آن، این خبر در صفحه اول بسیاری ازخبرگزاری ها همچون پایگاه تحلیلی خبری 598 ، بی باک نیوز ، نت ایران ، جوان امروز، خبر فارسی و بسیاری از سایت ها و خبرگزاری های دیگر خصوصا خبرگزاری های شهرستان دزفول قرار گرفت.( لینک خبر در الفلینک خبر در تابناک )

 

خلاصه و مضمون خبر منتشر شده انتقاداتی در خصوص یادمان شهدای گمنام دزفول در محورهای زیر بود :

1- تاریخ تشییع و تدفین این هشت شهید والامقام گمنام در سال 1380 بوده وپس از دفن تا سال ها مزار این عزیزان دریک فضای خاک آلود و سوت و کور و بدون روشنایی و چونان بقیع بدون ساختن یادمان بوده است.

2- محل دفن این شهدا، بر خلاف سایرشهرها، در مکانی دور از ورودی‌های اصلی شهر و حتی دور از میادین و گذرگاه‌های اصلی شهر انتخاب شده است.

3- متولیان امر از همان ابتدا کوتاهی و قصور را آغاز و حتی مراسمات سوم، هفتم و اربعین این شهدای والامقام به صورت خودجوش و توسط هیات‌های مذهبی شهرستان دزفول برگزار گردیده است.

4- چندین سال طول کشیده تا ساختمان یادمان این شهدای عزیز تکمیل شده است.

5- سنگ مزار شهدا روی محل دفن قرار نگرفته و به اشتباه نصب گردیده است.

6- پس از تکمیل یادمان، عدم رسیدگی به آن از نظر نظافت، محوطه سازی و نیز عدم روشنایی و . . .  باعث شده که پس از غروب آفتاب دیگربرای زائرین قابل استفاده نباشد.

7- بارها محل یادمان ، تبدیل به محل بازی فوتبال  و یا محل چرای دام گردیده است.

8-تا مدت های زیادی حتی یک چراغ در یادمان روشن نبود که به همت بچه های بسیج این امر با عنایت!! فرماندار محترم وقت تحقق یافته و یک!! چراغ نصب گردیده است.

9- عدم وجود نگهبان در این منطقه و نیز تاریکی مطلق آن، باعث حضور معتادان و نیز افرادی!!! گردیده که گاه خانواده‌ها از ترس حضور آنان فقط از دور فاتحه ای خوانده و وارد محوطه نشده اند.

10- عملیات ساخت و ساز مرکز فرهنگی دفاع مقدس باعث گردید که در ورودی یادمان برای مدت ها بسته شده و دیگر زائران حتی نتوانند وارد محوطه شوند.


منبع:الف دزفول

نظرات 1 + ارسال نظر
a شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:36 ب.ظ

« توافق ژنــو؛ از خیال پردازی تـا واقعیت »
سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدمحمود نبویان در دزفول پیرامون توافق ژنو

این مراسـم یکشنبه مورخ 21/2/93 در مسجدحضرت مهدی(عج) شمالی واقع در کوی اندیشه (86هکتار) و به منظور اطلاع عموم مردم از جوانب مختلف مذاکرات هسته ای و نحوه عملکرد تیم مذاکره کننده برگزار می شود . لذا از عموم مردم ولایی و غیور دزفول برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آید.
سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدمحمود نبویان ، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو مرکزی فراکسیون اصولگرایان می باشد.
لازم به ذکر است که مراسم بلافاصله بعداز نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

برادران و خواهران گرامی در اطلاع رسانی این مراسم به دیگر همشهریان عزیز ما را یاری نماید...

پایگاه بسیج مسجدحضرت مهدی(عج)
با همکاری هیأت محبان حضرت ابوالفضل(ع) (محفل فدائیان ولایت)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد