وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

تقدیم به آقای دکتر حسن روحانی...

جدی گرفتن تهدیدات...

تهدید را کاملا جدی بگیرید  یعنی به هیچ وجه در محاسبات خودتان از جدیت تهدید پایین نیایید. منتها تهدید جدی، معنایش تهدید حتمی نیست هیچ حتمیتی وجود ندارد. ممکن است رفتار ما آن را تشدید و تسریع و طرف را تشویق کند و نیز ممکن است بعکس ، آن را تاخیر بیندازد و یا به طور کلی منتفی کند. اما در جدی بودنش تردید نباید کرد.1381/5/27مقام معظّم رهبری

برگرفته از کتاب ارزشمند راهبردهای سیاست خارجی که برگرفته از بیانات رهبری در جمع سفرا و کارداران جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور است. اهمیت این کتاب از جهات مختلف است یکی اینکه این کتاب علی رغم حجم کم فهرست ریز و مناسبی دارد که امکان دسترسی سریع به مطلب مورد نظر را فراهم می کند همچنین این کتاب از سخنرانی هایی استفاده کرده که نشر عمومی نشده اند و اینکه دفتر معظّم له این کتاب را منتشر کرده بر ارزش این کتاب می افزاید.

خب این مطلبو بذارید کنار این سخن:

ما اهل تجاوز به هیچ ملتى و هیچ کشورى نیستیم؛ ما هرگز اقدام به جنگ خونین نمیکنیم - ملت ایران این را به اثبات رسانده است - اما ما ملتى هستیم که هرگونه تجاوز را، بلکه هرگونه تهدید را، با استوارى و با قدرت کامل پاسخ خواهیم داد. ما ملتى نیستیم که بنشینیم تماشا کنیم قدرتهاى پوشالىِ مادى که از درون کرم‌خورده و موریانه‌خورده‌اند، ملت استوار و پولادین ایران را تهدید کنند. ما در مقابل تهدید، تهدید میکنیم. هر کسى فکر تجاوز به جمهورى اسلامى ایران در مخیله‌اش خطور کند، باید خود را آماده‌ى دریافت سیلى‌هاى محکم و مشتهاى پولادین کند؛ از سوى ملت مقتدر ایران، از سوى نیروهاى مسلح؛ ارتش جمهورى اسلامى ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامى و بسیج مردمى، و پشت سر همه، ملت بزرگ ایران. و بدانند؛ هم آمریکا بداند، هم دست‌نشاندگانش بدانند، هم سگ نگهبانش رژیم صهیونیستى در این منطقه بداند؛ پاسخ ملت ایران به هرگونه تعرضى، هرگونه تجاوزى، بلکه هر گونه تهدیدى، پاسخى خواهد بود که از درون، آنها را از هم خواهد پاشید و متلاشى خواهد کرد.امام خامنه ای(90/8/18)  

و کنار این سخن:

 

اصول، مبانى و ارزشهاى انقلاب، باید به‌شکل صریح و شفّاف مورد تکیه قرار بگیرد. راز ماندگارى نظام جمهورى اسلامى بر ریل انقلاب و بر خطوط اصلى امام بزرگوار، همین صراحت بوده است. مواضع جمهورى اسلامى در مقابل مخالفان، در مقابل دوستان، در مقابل دشمنان، باید مواضع شفّافى باشد. تاکتیک‌ها و شیوه‌هاى کار را میتوانند عوض کنند، امّا اصول، همچنان مستحکم باید بماند؛ این راز استحکام انقلاب و راز پیشرفت کشور است.مقام معظّم رهبری92/11/19


و سخن رئیس جمهور محترم در راهپیمایی22بهمن:


ملت ایران زبان تهدید را خلاف قانون، اخلاق و ادب می‌داند و باید بدخواهان بدانند که هر گونه تهدیدی باعث مقاومت بیشتر، انسجام و وحدت ملی بیشتر این مردم عزیز و بزرگوار خواهد شد. آنها که تهدید می‌کنند بفهمند که تهدید یعنی ایستادن در برابر عظمت یک تاریخ.
تهدید به معنای ایستادن در برابر یک ملت عظیم و بزرگ است که هرگز در برابر هیچ تجاوزی شکست نخورده و در آینده نیز پیروز خواهد بود. به صراحت اعلام می‌کنم اگر کسانی در توهم هستند که بر روی میز آنها تهدیدی علیه ملت ایران وجود دارد، نیاز به عینک جدید دارند.
روی هیچ میزی در جهان تهدید نظامی علیه ملت ما وجود ندارد. من با صراحت اعلام می‌کنم که حرکت ملت ایران به سمت قله پیشرفت دانش و فناوری و از جمله فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای دائمی خواهد بود.(منبع پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری)

سخنی دیگر از رییس جمهور:

رییس‌جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: در جمهوری اسلامی ایران تنها یک پرچم و یک پرچمدار وجود دارد و آن مقام معظم رهبری است و همه باید تحت لوای همان پرچم حرکت کنند و اینکه پرچم دیگری در کشور باشد نه عقلی است و نه شرعی.(سخنان ریاست جمهور محترم در دیدار وزارت اطلاعات منبع پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری)

به ظرف زمانی سخن ابتدایی رهبری دقت کنید درسال81یعنی دولت آقای خاتمی و اینک هم همان مطالبه...

آقای رییس جمهور لم تقولون ما لا تفعلون....


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد