وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

وارثین

مرکز تولید و توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

عرضه ی کتاب ریشه ها کتاب مورد تاکید رهبری در دزفول

کتاب ریشه ها در وارثین دزفول


باسلام

کتاب ارزشمند «ریشه ها» که رهبری در 29آبان ماه امشب در جمع خیل عظیم بسیجیان آن را کتابی مغتنم شمردند از مرکز فرهنگی وارثین دزفول قابل تهیه می باشد.


توضیح بیشتر پیرامون کتاب ریشه ها


2تا پوستر معرفی کتاب «ریشه ها»  جهت استفاده(نظر هم بدید که چطورن خصوصا اگه استفاده کردید.)


معرفی وارثینی


سعی می کنم حرفمو توی چند جمله بزنم که حوصلتون سر نره فقط شش دانگ حواستونو بدین اینجا البته تفصیل زیاد نمی دم هرکی گرفت گواراش...

به دو سخنرانی12آبان ماه و 29آبان ماه امسال رهبری دقت کنید و همچنین به ظرف زمانی گذشته و حال این سخنرانی ها(ایران و امریکا).

رهبری در 12آبان در دیدار دانش آموزان و دانشجویان مطالبه می کنند(که:و شما جوانهاى عزیز و میلیونها جوانى که در سرتاسر کشور هستند، مثل شما دانشجو و دانش‌آموزند، باید تحلیل درستى داشته باشید از این قضایا. خب، جوانِ اوّلِ انقلاب احتیاج به تحلیل نداشت و تحلیل نمیخواست، همه‌چیز برایش روشن بود، چون همه‌چیز را خودش به چشم خود دیده بود؛ حضور آمریکایى‌ها را، قساوت آمریکایى‌ها را، ساواکِ دست‌آموزِ آمریکایى‌ها را، امّا امروز شما باید فکر کنید، تحلیل کنید، دقّت کنید؛ صِرف [گفتن با] زبان نباشد؛ معلوم باشد چرا ملّت ایران با استکبار مخالف است؛ چرا با رویکردهاى ایالات‌متّحده‌ى آمریکا مخالف است؛ این بیزارى ناشى از چیست؛ این را جوانِ امروز بایستى بدرستى و با تحقیق بفهمد.)


ولی پاسخی در خور نمی بینند پس خودشان به میدان می آیند(با همان استدلال و مطالبه ی امام:قل انما اعظکم بواحده ان تقوموا لله مثنی وفرادی...) و در29آبان در اجتماع بزرگ بسیجیان خودشون نمونه هایی رو میگن و ضمنا یک کتاب معرفی می کنن که همین کتاب ریشه هاست.


بعد مصاحبه ی حامد زمانی میاد که با رهبری دیدار کرده و رهبری فرمودن که این  مرگ بر امریکای شما مرگ بر امریکا حال حاضر بود. این شاید چیزی باشه که باید یکی از کارای ما باشه که جنایات تاریخی و جنایاتی که هنوز استمرار داره رو به مردم به جوونا و به خودمون نشون بدیم اون وقت: اما شاکرا و اما کفورا...و قطعا همون که رهبری در سخنرانی اخیرشون در دیدار مردم قم فرمودند:وَ کانَ حَقًّا عَلَینا نَصرُ المُؤمِنین.


حالا با این تفاصیل لطفا حتما این کتابو بخونید و بخونانید و فکر کنید در مورد اینکه چطوری دست مخاطبش با شیوه های مختلف برسونیم.

ضمنا فعلا به حواشی این مطلب کوتاه نمی پردازم تا بعد که مثل ساختمونای دوقلوی امریکا خراب بشم روتون...


آدرس جهت تهیه:
دزفول- خیابان امام خمینی شمالی- بالاتر از حرم حضرت سبزقبا علیه السلام- کوچه شهدا- روبروی مسجد لب خندق

مرکز فرهنگی وارثین

تلفن:0641-2254556و09168230974

سامانه پیامکی جهت عضویت و اطلاع از کتب جدید: 30006442254556 

رایانامه جهت عضویت و دریافت مطالب مختلف: MarkazVaresin@gmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد